Weekend

Helgen har gått rasande fort.
Och jag har varit relativt lugn faktiskt! Haha både imponerad och förvånad över mig själv!

I fredags så jobbade jag, sen åkte jag hem till Kim för lite filmmys. Åkte sen hem igen, förvånande, jag vet!
Igår jobbade jag också lite, sen umgicks jag med en kär vän! snackade massa skit och kollade på tv. Sen gick jag över till hennes granne och MÖS, innan jag åkte hem till Kim för att sova! Haha.

Idag däremot så har jag inte tagit mig utanför dörren ens! Orkar verkligen inte.. Så idag ska jag bara bry mig om mig själv och ägna tid till mig! Göra sånt som jag annars inte gör, läsa en bok och mysa med katten. Det behövs!
Ska inte träffa någon eller göra nått!
MIHIHI, får se om jag fortfarande har samma plan om en timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0