Listor..

Ååh. Älskar listor. Skriver jämt listor till ALLT. Bara nu på morgonen så har jag lyckats skriva tre listor!
En lista har jag skrivit med grejer som ska tas upp med chefen DIREKT när jag kommer till jobbet. Viktiga saker..
En lista har jag skrivit som påminnelse vad jag ska göra idag, efter jobbet. Och den sista är med grejer som ska fixas och göras tills jag åker utomlands den 27e!

Nu är det iallafall dags att sätta lite fart och komma i kläderna. ska befinna mig på jobbet om cirka en halvtimme..

Kommentarer
Postat av: linn foto&photoshop

men listor är ju ett smart sätt att använda sig av. jag har också börjar göra det ::)

2010-08-03 @ 14:30:43
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha ;)

Men imorgon blir det att gå upp tidigt bussen går 6.10 till mitt nya extrajobb xd

2010-08-03 @ 15:18:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0