hård natt

Igår kväll vid 9-tiden kommer helt plötsligt ett sms av mina kära vänner R och N. Dom vill till rättvik. Dit är det ca 14 mil. Sure säger jag eftersom dom sa att jag skulle SKJUTSA dom dit.. När vi väl har börjat åka så frågar jag när dom ska åka hem sen. Då säger dom att dom ska åka hem med mig! Och helt plötlisgt ska jag också vara med.. Inte alls i mina planer!
Aja, de va ju trevligt iallafall som som vanligt får man lida för de dagen efter. Kom hem ca kl 3 till A, och somnade kanske 4 halv 5. (hihi mysig natt med 2 boys och jag i en säng;) ) Sen stod väckarklockorna på halv sju! Inte lika mysigt.. Var bara att kliva upp, skjutsa R till jobbet och åka hem. Har slängt i mig frukost och ska skynda mig att klä på mig sen är det dags för mig att gå till jobbet också..

Hur man nu ska orka ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0