Fyfaen vilken dag.

Usch vilken natt och dag!
Var ju party igår och att ta de lugnt är ju inte riktigt min stil så de funkade inte..
Framför allt inte när ett killgäng på 5 st erbjuder dricka och står för baren hela kvällen.. Behöver jag säga att natten spenderades i deras husvagn? HAHA!
Så kan det gå.. Mindre roligt var det när man vakna. Full som ett svin fortfarande och spyr så fort jag rörde mig typ..
Men de va bara att ta sig i kragen och pallra sig iväg till jobbet..!!

IKVÄLL däremot så hoppar jag över festen, ikväll kör vi istället filmkväll och WII-spelande och taggar till imorn istället ;)

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

fin blogg :D

2010-08-13 @ 22:11:32
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0