GODMORGON

Godmorgon allihopa!
Har precis vaknat och ska fixa mig lite snabbt innan jag drar till gamla lägenheten för att plocka ur den.
Men först lär jag berätta..
Jag och min katt Sally flyttade hit för snart en månad sen. Eftersom jag var van att sova med min pojkvän varje natt då vi bott tillsammans i över ett år innan så känns det väldigt tomt och ensamt att gå och lägga sig i sängen när man ska sova. Så varje natt hittills så har jag sovit på soffan med TV:n igång.
Varje natt har Sally sovit med mig och vi är som bill och bull när vi sover. Den ena breder ut sig mer än den andra och vi ligger på varandra och ligger verkligen överallt.
Igår tänkte jag att jag för engångsskull skulle sova i sängen. Dags att bli stor tjej lixom. Jag ligger där och vrider och vänder på mig. Sally springer runt och leker, hon fattar inte att det är dags att sova.
Till slut ger jag upp när jag aldrig lyckas somna i sängen.
Så jag tar kudde och täcke och beger mig till soffan som vanligt. Sally fattar direkt vad som är pågång och kommer genast att och lägger sig på min mage för att sova.

Haha. Dags för två tjejer att börja lära sig sova i sängen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0