paus

Fan har röjt, städat och organiserat i flera timmar nu. Så nu har jag tillåtit mig själv en välbehövlig paus.
För jag kan säga att det inte är lätt det här, bor i en etta och har inget förråd! Förråden håller på att rustas så sålänge får jag klämma in allting i min lilla lägenhet. = ingen yta att röra sig på ungefär. Inte speciellt roligt.
Men bara att göra de bästa av situationen och utnyttja varenda liten vrå (under sängen, på skåpen och på garderoben..) Tur att jag har en snäll pappa som jag har kunnat lämna det mesta hos..


Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

sv; förstår vad du menar, så kände jag också förut. men nu känner jag att det är dags att börja leva, om man inte satsar någonting så kan man inte vinna någonting liksom :D

2010-08-15 @ 22:16:00
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0